2021年1月27日 星期三

再三見證歷史

這兩年在投資市場上見證了不少能在未來歸入案例的事件。

先是去年三月期油價格跌至負數,再來是Tesla 入S&P 時那一波投資機構的購買力度。今次則是能記入教科書的一次夾空頭,股票主角是 Gamestop (GME).

故事是這樣的,GME 是一家賣實體遊戲的店子,由於疫情關係及各遊戲公司慢慢發展自己的網上平台,不少沽空機構都認為這公司未來一片黑暗所以一邊沽空一邊發沽空報告。而GME 的股價也由幾年前的約30 跌至去年約$3-4。

然後,有美國散戶論壇發起了反狙擊沽空機構的行動,GME 的股價於去年末止跌回升,由上週開始更進入了傳媒眼底,「散戶 vs 華爾街」的戲碼更是瘋狂上演中。

(26/1/2021,GME 盤中急升93%,盤後再升41%)

在社交媒體推波助瀾下股價於昨晚更達致新高。我只是玩票性質,志在參與般在盤前$88 買了一點就放在一邊,開盤時虧了一點但因為部位細所以也沒什麼所謂。早上起床一看,盤中原來升了九成,盤後再乘elon musk 提一提這股票又再升四成。

因沽空樓市成名的Michael burry 指這是瘋狂而且不可能持續的行為,也有不少機構要求SEC 去調查這公司的交易。但對散戶來說,這只是買入股票很難算是操控股價吧? 

大家都不知道事件會如何終結。歷史上有名的夾空倉就是當年德國首富沽空大眾汽車,最後自殺身亡,而保時捷(當時想收購大眾,所以靜靜地持有75% 流通股導致流通股不足)則把手上的股票放出讓沽空者平倉。這次沒有主力持股者,我能想到的動作是規勸,強制要散戶平倉賣股或是要GME 把庫藏股拿出來讓沽空者平倉。但後兩者嚴重損害股民利益,應該難以實行吧?

9 則留言:

  1. 以為TESLA入S&P好經典,估不到, 又再經歷一次世界大戰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日先講完,估唔到夜晚又有新招:唔俾開新倉,大家都只可以平倉。咁唯一要買入平倉的就係沽空機構,散戶當然唔忿氣所以尋晚成交量極低,得返啲電腦盤自己玩...

      刪除
  2. 今次真係經典
    這大概歸功於social media 的威力
    睇嚟蟻多嬲死象的戲碼,陸續有來

    回覆刪除
    回覆
    1. 有唔少外國youtuber 描繪成係散戶復仇記,話今年好多人深受經濟影響,難得搵到工但間公司就俾佢地班沽空機構做瓜左。而家係要令散戶有途徑知道呢啲訊息,再唔可以俾班基金佬為所欲為咁...

      故事係咁好動聽,但班大佬係咪真係為呢個目的就你諗你了...

      刪除
  3. 呢類事件太令我地深深著迷,
    不斷好心急去跟進事情發展如何🤣😂

    相信往後都會有我地估唔到既野繼續發生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就夜晚唔俾人開新倉呢個已經一絕。我係散戶,同得你搏命的話寧願變廢紙都唔賣俾你了 (最多賣到收返成本,例如本來有100股成本係$1, 咁我咪$100 賣1 股俾你。一開始買果班賺夠可以有呢個信念同佢玩)

      睇下今晚點end game 先~

      刪除
  4. 荷里活電影:華爾街的大衛們

    回覆刪除
  5. 我都買了一股gme,strong hold 支持散戶

    回覆刪除