2021年2月23日 星期二

服輸

農曆年後市況逆轉,當炒的科技股幾乎連跌了一週。

自己的持倉當然也不能倖免。最重倉的TSLA 由高位900 一跌跌至昨晚的710,第二重倉的SENS 由盤中高位5.5 至近4.1;港股中自己分析過後才有信心重倉的赤子城也由盤中高位10.x 跌至6.5左右。二月高位時近20% 的回報率在短短一週就歸零(22/2 單日港股+美股就虧了10%)。

為了讓自己冷靜一下,我在這幾天把倉位從110%減到大約30%(上邊提的幾支仍然持有,只是減了倉位)。

我還是認為自己對這幾支股票的分析沒什麼大錯,但在股票市場上這種認知並沒意義,最終還是股價反映一切。

我並不認為會是股災。但賭場永遠開放,也不急於在一時下注。不妨讓自己定下來再考慮未來的投資方向吧。

[24/2 後記]早上寫完這篇,傍晚美股盤前就以驚人的跌幅直插。

因為還算輕倉,我沒有在盤前做什麼動作。正式開市時先是賣清那些佔倉位太少的股票,集中精神看其他股票。第一輪下跌時我也沒做什麼動作,等到反彈時就加倉買入一堆股票(ARKG/EH/TSLA/TSM/TQQQ,大約是TSLA 反彈回到 $740 那時吧),再分別賣出部份維持倉位在六成左右。結果雖然不算大賺,總算保住美股倉位還能補貼一下港股。本月未致於要虧本。

如果我像之前一樣重倉的話,基於自己的風險管理應該會在低位賣出不少部位吧?

8 則留言:

  1. 我已清左八成美股, 開始回歸熟悉的老土股, 但似乎老土股也不便宜了..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,老土股其實都炒到上天,好難去追咁...

      刪除
  2. 我個倉由高位都回調左好多,但我今次選擇唔減倉,因為我覺得好陰濕,除時某一日又一野抽起番晒,所以自認低手身手慢,唔係股災的話,做不到出入快,就嘗試坐著捱價,因為大升時,隨時連原本既倉位都買唔番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你同我差唔多都係高位回左20-30%?

      當然可能好似上年九月咁,只係跌幾日即刻又好似無事繼續創新高。

      以前叫做慢啲都可以追,但而家一開市夾10%+ 咁見到價已經追唔切。我都要慢慢諗下黎緊買乜同再加唔加注.....

      刪除
  3. Yan兄,經過上一年的大風大浪,退場冷靜,再思考之後的方向,才是上策。
    不要打無把握的仗,浪費子彈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年好好多,上年係蝕住咁打。今年輸黎輸去都仲係二月頭賺返黎果part,未入肉所以只係口頭呻下離高位無左幾多,但實際上無左上年果種絕望感。

      搵到筍盤先好入,唔好FOMO 咁見睇開某隻低價就衝入去呢。

      刪除
  4. 好多股票真係由高位回落咗唔少。
    我仲疑惑緊: 係回調? 係牛市完結訊號?
    暫時都係控制注碼先,現金為主,小注long 吓就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常都唔會預計到,只有見步行步呢。

      當然,都係要量力而為唔好咁搏命。保住不被抬出場就總有機會的,大家經過上年三月後應該知道風險管理有幾重要呢。

      刪除