2021年7月10日 星期六

經濟展望

週四恒指大跌800點時,有朋友收到MPF 經紀的信息指港股已連跌多天,提醒朋友要考慮一下轉換組合。

朋友問我的意見,我的回覆是不用管這種跌幅。結果還算好運的是週五港股回升了一點,夜期也大升看來我不必被埋怨。

不建議朋友轉去保守基金,主要是因為這情況是典型散戶會犯的毛病。平日根本不關心經濟和市場,卻在偶然一天大跌時去注意市場並反射性地想避險。

雖說我一般持倉日子都不長,但基本的經濟分析還是要懂的。至少,你知道你投資的市場的經濟環境如何。我說的不是死死地盯着經濟數據,移動個千份之幾就像世界末日(早前炒債息急升就是這樣,前幾天債息急跌又沒人出來說這代表什麼了),而是從公司銷售盈利至個人經濟環境等各種反映當前經濟環境是否轉壞的片段。

就像我在六月結時說的,暫時看不到經濟大跌的條件。中國的監管風波雖然未完,但最終的結果只會是相關機構誠心改進然後合規然後就完事。始終,把自己的科網巨企趕盡殺絕並不符合國家利益。

最近我自己的買賣算是減少了很多,雖然晚上仍然開着IB 但很多時是看youtube 或是看歐國盃為主,偶然才轉回IB 頁面看看。最近買回來的多是基於經濟復甦而買入的,總要給點時間讓子彈飛吧?

現在幾乎滿倉,將來大概只會減倉或換倉,不會再加倉了。

目前持股:

港股(共佔倉位25%):洛陽玻璃(1108)、比亞迪(1211)、東岳(189)、維他奶(345)、阜博(3738)、港交所(388)、中銀(3988)、騰訊(700)、電盈(8)、中移動(941)

美股(共佔倉位75%):ARKK、CTXR, FUTU, NET, NIO, NVDA, SENS, TSLA, UPST


8 則留言:

  1. 我完全佛系,沒加沒減。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的動作其實都好輕,加加減減講緊係係倉位5-10% 咁上下~

      刪除
  2. 我也減了倉,希望學下走位快D,在波動市中可以有力出擊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁有啲矛盾,因為炒走位的話好多時啲option 會阻住自己(我盡量將正股同option 交易分開黎諗,但好多時會影響到)。但其實我地個倉都唔算大,要拉高個回報的話密密食令資金更有效率先係成功之道。

      今年最成功的幾單其實我只係坐左兩星期以內,港股189/1108 我都係六月中/尾先買,坐兩星期就差唔多有一倍。如果捉得多幾隻呢啲其實已經夠了...

      刪除
    2. 我都係咁上下, 主要係執下啲短期唔會升嘅同埋止賺。 好似ARKG 升得好好, 不過佢 波動得好勁, 諗住走咗之後低位買返!

      刪除
    3. ARK 系列的波動一向比傳統ETF 高,始終佢唔係考慮均衡而係考慮顛覆性。呢兩日成個系列都係納指急跌時跟跌,但反彈時就唔跟升呢...

      刪除
  3. 謝謝分享
    港股除了Q1初,半年大部份時間像捱打
    是幾消磨人的意志

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股係hard mode, 我之前炒左六七年港股平均回報勉強先10%左右,呢幾年轉為主力美股回報率差唔多升左一倍(不過波幅同樣高左)。

      學老巴咁講,合埋眼買SPY 都可以俾到唔錯的回報你呢...

      刪除