2023年5月28日 星期日

市況不佳(?)

踏入五月,納指靠上星期NVDA 引爆上升了6%,而債務上限彷彿是發生在香港,傳說中由治入興生意非常好的恒指單月跌了近6%。

月初賣清廢老收息股後幾乎是空倉,意思意思地在19300 - 20000 間做點細期,最後跌穿19200 時止蝕埋單計數大概賺了點下午茶錢。整月大部份時間都是空倉短炒美股。

我基本上只是散戶式地追漲殺跌。月中時差不多同時間看上了IONQ 及BNTX。8.3 左右入第一注,9.5 加注最後11 - 11.3 全清。BNTX 就沒這麼幸運,近116 見大成交又爆上就追入,第二天近110 時就止蝕了。

目前手上只有週五SP 接回來$59的OXY。看來在懷疑中又錯過了一個AI 牛市,就看看什麼時候又買回廢老收息港股吧。



7 則留言:

  1. 估市很困難
    持有自己有信心嘅公司,唔郁
    五個月,只做咗十單trade度

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 雖然美股上年大跌, 但一直strong hold 到現在其實也回血大半了, 持有有信仰的公司相信到牛市重來是可以再回到正回報的, 加油

      刪除
    2. 暫時收復了大约去年失地的70%

      刪除
    3. 上年好似世界末日咁,今年大半年nasdaq 已經差唔多收復失地ATH 了。有時太貼市會好受氣氛影響呢...

      刪除
  2. //傳說中由治入興生意非常好的恒指單月跌了近6%
    無論香港由治入興生意有多好, 港交所那班倒米的管理層總是有辦法把港股搞成一潭死水

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗返海底撈可以加入恒指,如果唔關自己事的話好好笑的... (而家恒指慢慢變得無人理,仲炒港股的話都係睇股唔睇市了...)

      刪除