2021年6月12日 星期六

BIIB 期權記錄

週初賺了近年最成功的一次賭博,所以也就寫下來記念一下吧。

Biogen (BIIB)研究的抗老人痴呆藥於週一(7/6) 因等候FDA 宣佈結果而停牌。結果是FDA 有條件認可該藥物,復牌後股價一度急升60% 至$450。我在復牌後期權價格比較合理(剛復牌時350 call 那張的bet/ask 是50/100,根本不可能直出) ,而且由高位開始掉下來時獲利了結。總共賺了本金的五倍。復牌後股價在高位整固了幾分鐘,然後跌停,再之後就一直在400 左右波動了。


(上圖:4/6 買入價;下圖: 7/6 賣出價)

賺這筆錢和個人能力沒什麼關係,純粹是賭贏了而已。問題是下次面對同樣賭局時,我們應該怎樣下注去增加勝算或減低風險。

有突破性消息,預計股價會大幅波動而又想控制風險時就可以像這樣建立長倉。我背後的想法是all or nothing,FDA 認可的話股價保守估計會升三成,不認可的話則前幾週的升幅會化為烏有。認可的機會大概是40-50%,要賭的話起碼要有幾倍的賠率我才願意賭。

事後回想,我會這樣分開兩個行使價和日期去買是為了平衡風險。貼價(300)期權當然會升得多,但如果我猜錯的話也會輸得比較多;遠價(350)則是賺得沒那麼多但成本比較低,如果遇上意料外的大升,則可能入價會有和價內期權一樣的上升幅度。

以上是我猜會升三成左右的買法,但如果真的想賭大升五成以上的話,應該買入遠一點點的未入價期權而不買貼價期權。以上面的例子就是不買300 而全倉買入三張350,到期日就買事件發生這週就可以,反正拖長一週也不會把風險降低。這樣我就由賺205 變成賺237(賣出時價格波動太激烈,基本上都是價內值沒有時間值),而成本應該會減少一點點。 

當然還有一堆策略,例如再做SC 把成本拉低,或是把注金加大再做一點SP 等等。但我很不喜歡那堆期權策略,傾向很簡單地看升就做LC/SP,看跌就做SC/LP 。

以倍數計是早前AMC正股一天升一倍 LC 升十倍更誇張,但那種期權我只敢買幾千元。這次應該是我唯一一次會貼真實交易記錄,拿幾萬港元去買期權或許也會有人覺得這是病態賭徒吧?

8 則留言:

  1. 師兄完全唔似病態賭徒喔
    謝謝你的分享
    恭喜你贏錢喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。贏下輸下,拉長黎睇有賺就好呢~

      刪除
  2. 小弟反而多做Long side 刀仔鋸大樹,反而想問問師兄關於short side 既好處?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上面係做long side 喎...不過呢啲機會一年唔會有好多次呢。

      兩邊我都會做,但多數係SC (short 親都係講緊covered 啦。SC 主要的風險係賺少左;SP 風險就係輸死),long 的話就係睇黎有行情先會去賭呢。

      Short side 的好處係多啲機會去開(當然唔係長做,SC 當收息呢點諗埋風控係唔work 的...),而且時間站在自己一邊。我自己short side 其實都幾穩定可以賺到,間中買long 好似上面咁賭一次...

      刪除
    2. 多謝師兄指教!我自己近期開始接觸期權,主做long side 異動股,聽你一講都可以用SC對沖番自己隻BABA

      刪除
    3. 如果諗住strong hold, 又唔介意佢爆升時自己賺少左的話咁都OK。我自己手上的TSLA 多數都係咁做部份SC呢 (唔會做晒係因為我唔想爆升時嘔血)

      刪除
  3. Yan勁,一買完即刻升一大棍,我都有做lc,不過我唔敢買咁短期,因為無把握做到呢類操作,我只敢買ATM leap call,希望中長線升到一水,可以放大d利潤咁既操作

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係賭果一日的一個消息所以先會買咁短,正常的話為左避免時間值在近到期日前加速消耗,買long 我起碼都買兩星期後呢。

      有朋友的做法係上年就買定一堆跌殘左的舊經濟股一兩年LC。例如AMC 或者CCL 等2022年的call, 每隻買少少賭經濟反彈。AMC 佢好彩賺左三十倍(1萬變30萬),但前提係要忍得悶同長期接受股票戶口輸錢呢。

      刪除