2021年6月1日 星期二

植牙手術

早前去做了植牙的小手術,也在此分享一下吧。

牙醫本是在我家附近的屋村牙醫,後來大概賺夠了就由九龍二線屋村搬到銅鑼環,設備和價格當然也往上升級了。

整個流程先是在牙醫駗所中照電腦掃瞄(CT),牙醫在掃瞄圖上估算手術過程,我要做的只是躺平就是。實際上全程最痛就是打頭一兩支麻醉藥,到後來再打麻醉藥也不會有感覺了。

過程說起來簡單,牙醫會先把你的牙肉切開,用鑽在牙床骨上鑽出一個洞,並把作為未來假牙牙根的鈦合金植體放入剛才鑽出的洞,然後把翻開的牙肉縫合即可。

我的門牙已經脫了快十年,牙床骨明顯地凹陷。為使假牙根能更穩固,所以同場也做了植骨的手術,就是在牙床骨加點骨粉填好凹陷的位置,待半年至九個月後自己就會生出新的骨去代替填入的骨粉。重點是,原來那些骨粉是真人骨,外國會有捐贈者死後把骨捐出去,然後又有公司會把骨弄乾淨製成粉作醫學用途。牙醫當時的比喻是「這不是器官移植,過幾個月他就會不見而由你自己的組織取代,就像你吃肉後生出自己的肉般」。雖然,我覺得這比喻不太恰當就是了... 

由於牙醫很恐怖地說傷口爆線的話會有把植入物流出來,結果白做要再動一次手術的風險。我這幾天都特地把軟東西來吃,主食是粥,其次是通心粉等可以先用沒事一邊牙切斷,再輕輕咬兩下就能吞下去的東西。

兩隻牙連補骨的花費是五萬多,不算平但應該也不算太貴。手術後沒什麼痛楚(吃了兩天止痛藥就不再吃了),最麻煩就只是不太能吃東西而已。

下面貼一下台灣醫院的youtube 簡介,基本上我就是走這一套流程。



14 則留言:

  1. 我要深層洗牙,否則好快又甩牙.下面隻門牙仲未種.......拖,甩牙,拖....求勇氣,我覺得自己是零...未到50分分鐘無晒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢問題唔大,反正輸幾日就去返呢個數。最難係本身覺得未死得頂到,所以的唔起心肝去整。

      我之前拖左五六年都無搞過啲牙,係後尾生智慧齒頂唔順先睇返,然後一鼓作氣一隻一隻咁整晒佢。肉體上其實唔算好痛,最大問題聽到啲聲感覺到喺你啲骨上面做嘢時個心理好大壓力(我當時係一路俾人整,一路諗下黎緊點投資咁分散自己注意力...)

      刪除
    2. 我怕痛...但其實頂得到.但過唔到恐懼...helpppppp~

      刪除
    3. 只可以不斷說服自己長痛不如短痛。一直唔去,最後有一日痛到忍唔到先去會更麻煩...T_T

      刪除
  2. 五萬多 is in TWD ? if do similar in HK, the similar figure but in HKD !!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. XD 唔係呀~ 係港紙。

      有朋友去做過萬零蚊一隻,一次手術搞掂(即係牙根同假牙一次裝晒上去)。我個牙醫唔太建議咁做,咁計落25000 一隻用十年都唔算貴呢

      刪除
    2. 我2014年都做過植牙,沒有植骨,HKD18000一隻。
      咁連植骨,一隻牙兩萬多都算合理價。

      一次手術搞掂真係唔好,即係隻牙未生穩就要佢咬野。

      刪除
    3. 係呢。反正我唔急,而家戴口罩又唔太驚俾人見到無左隻牙,寧願穩穩陣陣咁做就算。

      刪除
  3. 投資在自己身上絕對重要, quality of life 黎

    回覆刪除
  4. [過幾個月他就會不見而由你自己的組織取代,就像你吃肉後生出自己的肉般」
    今似進擊的巨人😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係...即係我吸收左個鬼佬的body part 變成自己的血肉...

      刪除
  5. (一路諗下黎緊點投資咁分散自己注意力...)👍👍👍
    我整牙時多數係諗啲開心事期望釋出胺多酚。😄,下次有機會試吓你呢一招。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就好似當年凌凌漆睇咸片除子彈咁...求其有啲嘢focus on 就OK, 其實唔痛只係在你身上鑽嘢個感覺好得人驚咁啫...

      刪除