2022年6月19日 星期日

輸家日常

大概不用我怎樣說,單從近來的發文數減少就知道我最近虧了不少吧?

五月底去了槓桿又改為主力買入收息股,但以結果而言只是輸少一點而已。這時候當然要點心靈雞湯,就只好慶幸自己沒碰加密貨幣吧? 例如網紅Joeman就苦笑說自己是最韮的一批,現賺六七成時不賣Strong hold,到今日已經從高位跌了75%+ 了...

有投資組的朋友指出現在就是你與一般人做出分別的時候,別人大虧你小虧的話就更容易在他日反彈時超越其他人。自己也大虧的話就去打工對沖,最慘是20 年3 月才進場,賺了一年多以為自己是股神可以財自的一批。

有說熊市第一階段沒人知道,以為是技術性調整;第二階段則是進場炒底然後死得更慘;去到第三階段則是大家已經輸到麻木,都不看股市了。我自己目前是第三階段,交易次數也由高鋒期時每日數十宗變成現在的每星期可能只買賣幾次,甚至有時晚上只是間中看一看指數沒怎樣看個股了。

希望我就是典型的散戶,輸到不怎樣看股市就代表股市已經見底。但自己的看法還是偏淡,就看看自己是否典型的韮菜吧?

另,也是老生常談。槓桿是雙面刃,升時賺多點跌時也會虧多一點。如果你開槓桿卻不去減的話就會很慘,賺錢時沒進袋反而加重投資額,下跌時被動地要減倉,結果就變成長賭必輸的狀態了。

P.S. 流動資產是輸得挺慘,還好是我還能打工對沖,而且早就把投資和生活的費用分開處理,就算虧光也遠遠未至於輸死就是了...

8 則留言:

  1. 買下的個股高位不懂放,現在變負數套死了,不過我比你幸運,我拿我老公打工做對沖。

    回覆刪除
    回覆
    1. XD 係喎,仲有呢招可以推另一半去對沖。

      跌緊時咁講,但如果係升市我地又會聽老巴話買完就hold 一世,所以唔駛急住高位放(始終有可能越黎越高嘛)。所以要炒賣賺錢先咁難呢...

      刪除
  2. 又係果句,大浪過後先知自己無穿泳褲,今真大鑊。
    槓桿依家野真是不容易玩,唔可以玩太盡,準備space for error, 就算跌都可以keep住起遊戲裡面,不用慘賣資産。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要知道自己做緊乜,或者就算唔知自己做緊乜都要知條底線喺邊。

      沙士時成日聽啲人炒到自殺,前排加密幣又有幾單。所以我一直的底線係唔影響到生活,至多我打多幾年工點都唔會一筆清既...(呢啲時候就諗有樓做最後的底線,個心點都會安樂啲)

      刪除
  3. 賭錢輸面大過贏面是必然的, 不然還有誰來做莊?

    有說, 想靜靜雞咁贏, 定轟轟烈烈咁輸? 很多人口答前者, 身體就做緊後者. 這個選擇也幾乎是一個必然, 因為賭錢不刺激, 就沒有樂趣可言了. 而做人不快樂, 還做來幹什麼? 事實上, 靜靜雞未必會贏, 轟轟烈烈也不一定輸, 結局若是靜靜雞地輸, 那就連娛樂價值都輸了, 多悲慘?

    所以, 輸家日常不是大問題, 明白自己是閒, 輸少少當怡情, 贏少少已是奇蹟, 要好好享受股票機的數字變動, 才是投資股票的有趣之處

    回覆刪除
    回覆
    1. 長線想悶住黎贏唔算難,報紙寫股災、散戶(例如你睇緊呢個)輸到唔想睇股票咁就係時候可以分注入指數基金,問題只係個個知但人性令大家做唔到呢個決策。例如呢篇寫完即刻反彈,就再一次證明左散戶在反方向上的預測係相當精準的...

      當然,預左輸然後當賭馬咁娛樂都係一個買法黎既。所以我都玩左AASTOCK 新一期的估神挑戰呢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呢。呢啲時候急的話都好易左一把右一把...

      刪除