2020年10月22日 星期四

三過家門

看標題大概也猜到? 沒錯,我又搞砸了...

三月大敗後還以為自己學會了點風險控制,這幾天第三次回到家鄉(本年回報>0),卻也第三度在不夠24 小時內跌回不少的距離。

雖說只是把本月的浮動盈利全都吐回給市場,可以把今天當作是1/10 再上路。但剛回到家門就被趕走的感覺也不太好受,而且早前說過回到家鄉就先減持,結果只減了一點點根本起不到避險的效果。

止蝕很重要止蝕很重要止蝕很重要。一念之差,希望有奇蹟發生的話會死得很慘。

目標又回到本年度投資回報歸正,我也有信心可以第四度在本年回到家鄉就是了...

8 則留言:

  1. yan 兄, 我都好擔心仲有2 個月保唔住正數...一齊努力....

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我賣左好多股票避一避大選先,等定啲先繼續。其實係咪呢兩個月內去到正數都唔係好大問題,反正已經比三月時搵返好多,當今年無事發生過都仲可以...

      刪除
  2. 國際大放水的前題下, 持有資產是大方向正確的決定, 不用太擔心.
    只是, 若擔心資產變壞的話, 便應該換貨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人的選擇係長期100% 持股而唔持cash, 最多在不同股票間換黎換去以避免time the market。咁其實換貨都係好選擇呢! (我目前IB account 係90% 持股,當然仲有日常生活費在其他戶口...)

      刪除
  3. 加油呀💪
    第四度回家,一定得👍

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah! 無乜點擔心過,輸人不輸陣嘛如果太驚輸其實咩都唔會敢買呢。

      刪除
  4. 倒轉看, 有現金的話不就是入貨時機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都係咁,股票跌到你驚時就係入市時候..

      刪除