2023年1月1日 星期日

重傷的2022 年

2022 年自己的投資可說陷入了惡夢。把自己由20年3 月救回來的科技股這次不能再創造奇蹟,從年頭跌到年尾,幾乎沒有像樣的反彈。埋單計數 YTD -90%,是自己在21年10月做到月賺一球後在另一個方向的紀錄。

上半年維持兩倍槓桿輸得相當慘,下半年減了槓但只是輸慢一點而已。市場情緒根本像是買大細般今天極度樂觀明天卻又極度悲觀,不斷重覆止蝕買入結果就是比大市輸得更慘。

此前沒想像過自己會輸得這麼慘,可說是一下就把我的流動資產打回去十年之前。提早退休大概是無望,只好乖乖打工對沖吧。

賭場失意,職場卻算是混得不錯。工作方面有點挑戰性又不算太難,也看出老闆想推我上管理層。相對於兩年前股市賺錢卻只是打閒工的日子更有成就感。只好安慰自己說這就是我的定位吧? 

本網誌大概不會停更,只是慢一點,也可能由投資轉為生活而己。自己目前重倉941,就算要談大概也沒什麼好談的吧? 

本年的經驗是世界大局由習大大、森美大叔和普京大帝說了算,我等屁民何德何能去估算股市? 只好放棄急功近利,回歸初心慢慢以錢養錢吧。

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 樂觀咁睇,計實數的話其實唔夠兩球。雖然唔算少但叫做係穩打穩紥可以賺得返的數呢..

      刪除
  2. 加油!941穩穩陣陣,祝新年回報理想!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝呢~ 要爭回報的話我手上的廢老股就無乜機架喇,睇下自己捉唔捉到轉勢咁啦... (如果2023 年轉勢的話)

      刪除
  3. 我都是自2016建立組合以來,最大的重創。
    有興趣的話,可以去我blog看看
    2023大家加油,一齊進步

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi tech 今年hi 晒嘢,只好寄望將來呢。

      刪除
    2. 我有follow up文章,zoom in 睇吓去年loss
      https://duncaninvest.blogspot.com/2023/01/invest2010.html

      刪除
  4. 我都計過,即使每次止蝕5%,20次左右,已經得番35%,所以我發覺係熊市交易太多再斬,係輸得極快,寄望師兄新一年慢慢重新出發

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己比較用檢視基本因素,多過止蝕去考慮操作
      分散注買入,去避開摸頂,相信優質公司可以穿越熊市,自己就捱過去

      刪除
    2. 暐楠 > 今年啲股跳得太癲,5-10% 止蝕好多時買入唔夠一星期就搞掂我呢...

      Duncan > 都係回歸慢慢長線儲公司比較穩陣呢

      刪除
  5. 支持繼續分享
    我都經常去想,如果升市才寫blog,同財演見升看升沒有分別
    最重要繼續保持自己
    一定會渡過難關

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者咁講,好彩叫做我唔算睇錢睇得好重,而且正職夠我慢慢爬返起身。而家我當放喺IB 舊錢係MPF,賺蝕只係數字遊戲唔好被佢影響心情咁...

      刪除
  6. 雖然輸好多, 但你職場ok同有興趣的工作, 已經很好;
    細個唔會覺呢樣野, 好工好職涯, 比好既投資更重要, 即使我熟識既全職投資者都會咁講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有段時間股場賺得唔錯而份工又hea,基本上就係全職投資咁其實壓力更大呢。

      刪除
  7. 加油yan 兄, 投資是長跑, 不要放棄

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做拎到好大的教訓,高風險買法如果遇上長期跌浪可以死得好慘。

      當然,有朋友買原料買軍工上年賺得好好,只可以怪自己功力未夠了...

      刪除
  8. 留意到你喺Duncan TG group comment (我只係CD rom), 即變現、估值、同理工科知識, You get the point. 我相信你上年90% drawdown唔係白捱, 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,咁都俾你睇到。

      因為我之前好相信科技領先就代表會天下無敵,但無乜點諗好產品未必會賺到錢,又未必會反映在股/估價之中(例如一間好食,但成本貴的餐廳其實好多時賺唔到錢)。

      希望可以慢慢學,交左咁多學費唔反省下有啲浪費呢...

      刪除
    2. 去年最傷是沒有盈利的發夢股
      跌左九成嘅股,可唔可以升返,可能yes or no
      如果冇盈利做到有盈利,亦係風險,估計未必個個做到

      刪除