2022年3月20日 星期日

大上大落

港股連續兩日各下跌一千點後,週三週四以破記錄3000 億成交再每日反彈千三/四點,股民可謂來回地獄又往返人間,情緒一時極恐慌一時又極樂觀。語言偽術不太精湛的各路KOL 則全線中伏,週二說港股沒集資價值,週三說是技術性反彈到週四就索性不發視頻了。當然,這只限於還看重個人聲望的KOL,投行則可以週一二說中概已失去估值支撐/中概科技不可投資,週三週四又指中國經濟不太可能衰退。

我沒這麽不要臉說自己已在跌市時清倉升市前買貨。自己的操作是在週一減了點倉,難得地只留八成倉位。但這是因為週六日仔細看看本年實在輸得太慘,所以減一下倉留點收息股冷靜一下。週一減完倉後週二沒什麼動作(哪來的信心去撈底...),然後週三邊聽鮑sir 再三強調美國經濟很強邊追貨,週四港股時段沒什麼大動作,美股時段炒了一下中概股(主要是FUTU)再買了少許TQQQ 把槓桿升至近2,最後週五時減了點TSLA 把槓桿拉回到1.7 左右。以週計的話算是跑贏大市(+10%),但因為之前輸得太慘,所以總結來說還是離家鄉非常遙遠,大概是回到20 年4-5月的水平吧。

這週的行情正好讓各股民檢討一下自己的風險管理。如果週末已經重槓,週二很可能會被動地減倉,然後股市反彈時正常來說不可能第一時間就撈底,結果變成輸時輸100%,賺錢時只能賺50% ,長遠下去只有輸死一途。應該預留部份資金讓自己有進場的空間就是說這種情況。

我們不太可能預計市場的走勢,能做的是控制注碼和曝險程度。我的槓桿水平在不少人眼中都有點太過份,但其實我加減槓桿的速度還算快,雖然戶口賬目大起大落但總不至於輸身家就是了。

本週總結:減了點TSLA 免得一股獨大,趁特價時段買了點AAPL/MSFT/FUTU/TQQQ,跟隨股神操作慢慢地加了點OXY。


目前持倉:

港股(各4-5%)

1052 - 越秀交通

1373 - 日本城

2137 - 騰盛

3800 - 保利協鑫

548 - 深高速

700 - QQ

美股:

ARKK/FUTU/OXY/TQQQ (各約5%)

AAPL(10%)

MSFT/TSLA (各約20%)

9 則留言:

  1. Yan 兄其實星期一減到倉巳經很好!今年暫時睇可能輸少當贏,因為整體風向特別港股都係利淡較多。兄台在市況差執吓倉都係好,好奇為何會買2137?此股跟其他B股也是大上大落,另港股倉的日本城,深高速同1052收息為主?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係純粹好彩,一月開始減的話今年就輸少好多...

      2137 係短炒,星期三10.1 買,然後分批星期五/今日已經清晒。啲B 股隻隻都大上大落,買果一刻似反彈再加上順勢炒下肺炎藥咁無諗過同佢做人世。

      幾隻收息股係一月尾時買落的,諗住留少少收息股當觀察倉。好在係幾隻收息股在大跌市時都唔算跌得好甘。我星期日先真係拎越秀份財報出黎望下,睇睇下覺得雖然OK 但唔算好吸引,所以今日都順手賣埋(呢幾日會睇埋日本城/深高速)。

      刪除
  2. 睇師兄風格,會唔會考慮下控制個MDD? 大上大落,長遠唔易搞呀 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢。所以我減緊TSLA,之前一隻太重倉賺時當然賺得好但蝕時都好甘。

      而家開始有啲理解點解會買大市ETF,總覺得投資呢回事好似由淺入深然後再由深入返錢咁。或者有一日我會變成只買SPY 然後buy and hold 咁呢...

      刪除
  3. 每次暴跌都係重新審視番自己既理念,操作風格同風險既時刻。同埋睇yan兄既操作,都覺得很果斷很快,真係少啲心血都唔掂 XD 大概呢啲就係慣左重杠既人操作風格~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想買廢老收息,但因為個本唔夠大所以焗住要賭呢。考慮我對上兩年基本上都係重槓,走慢啲的話好易死所以無得諗太多。黎緊我都想慢慢減槓,始終大環境無乜重大利好呢...

      刪除
  4. 槓杆去到1.7,好似有點高。
    我自己好驚2020時撲錢救倉和忍痛賣貨的日子,所以現在保持1.5以下。
    我仲好記得:一個浪衝過黎,先知自己無穿泳褲的感覺😱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2020年3月個情況大家都歷歷在目,所以而家我都唔敢掂啲流動性太低的東西。仲記得當時竟然可以2x 買啲債呢。

      雖然話開緊槓,但因為大股如MSFT/AAPL 的margin requirement 唔高,其實都仲有唔少購買力。我都睇緊機會去減槓呢。

      刪除
    2. 哈哈,你果頭錢到手,我這邊走去撲錢😵

      刪除