2021年10月26日 星期二

瘋狂的十月底

過去這幾天美股市場算是相當瘋狂,所以也為自己留一點記錄吧。

雖然週三晚上已經有點消息,但正式來說是週四(21/10)盤前時段。前任美國總統Donald Trump 創立以「報導真相」為號召的 Trump media,發表了將與SPAC DWAC 合併的消息。當晚DWAC 不斷熔斷,最後以六倍的升幅收市。同時間FB、Twitter 等又因Apple 的新政策而股價急跌,相對起來DWAC 更顯出強勢。

當時就出現以DWAC 為首的「特朗普概念股」,DWAC 是有公告說合併的,而其他開始有點拉關係的意味。曾為特朗普搞競選的大數據公司PHUN,然後還有CEO 突然在社交媒體上貼上與特朗普合照的CRTD都在名單中。

週五晚瘋狂的情緒繼續,PHUN 盤中一度大漲1100%,DWAC 也大升一倍,連帶魚目混珠的CRTD 也升了近一成。

這些跟紅頂白的遊戲我當然會參與。週六拿出來貼圖的回報率末段急升就是這兩天造成的。

到了週一(25/10),又有多幾隻「特朗普概念股」橫空出生,情況就像炒完第一輪的GME 就有AMC,然後又有NKLA 和 BB 等。誰都想自己的持股成為第二隻GME。結果就如GME 第一回合般,開市後大部份「特朗普概念股」跌停,然後不斷下跌把盤前的升幅都蒸發掉。收盤時DWAC 跌近11%,PHUN 跌17%。

這邊廂「特朗普概念股」暫時玩完,那邊廂輪到TSLA 暴升,股價輕易升穿$1000 的心理關口,最高升至$1045,收市回落到$1025 但仍然是大升近13%。

最後還有另一隻剛經SPAC 上市的BKKT。先是公告與Master card 合作搞加密貨幣支持服務,然後停牌再公告與Fiserv 整合交易系統,結果收市大升230%。因為這一連串的幸運,我本月的回報創了個人新高,對自己來說算是成就解鎖吧。

然後呢? 故事沒有就此完結,日子還是一樣這樣過,明天我還是照舊上班吃茶餐廳。重點是要警惕自己不要過度自我澎脹,有盈利時要更小心,別再發生兩下就把獲利還給市場的情況。

[28/10 後記] 週一盤後時段BKKT 以近乎正股交易時段的交易量再急升約七成,以我的交易方式當然是順勢加注。然後嘛,週二盤前時段還好,極少成交量下先急跌再回順。想不到的是一開市就跌回週一收盤價,盤中幾乎直線下跌,最後收-28%。結果盤前虛幻的未實現收益全沒了。

雖然總結來看在幾隻meme 股身上我還是賺了點錢,但感覺就是以為自己中了六合彩,卻發現買錯期數那麼空虛.....

11 則留言:

  1. BKKT post market仍然升緊,現時+82.91%

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,盤後我追多注。佢個故事實在太吸引無得估個頂會點咁。

      刪除
    2. 睇錯左。盤後咁勁量買入推佢上去,估唔到之後相對少量就推返佢落黎。結果單在呢隻身上要倒蝕,心理上只好話俾自己聽當星期一晚乜事都無發生過咁...v_v

      刪除
  2. 我不敢占手TRUMP TRUMP 的 概念股,^V^, ^V^.. 生怕要捱更抵伋實個市...

    回覆刪除
    回覆
    1. 果D 話就話概念,但而家真係得個idea 虛到極點,無投資價值可言只係鬥快傳火棒咁去炒。正常生活在香港時間的好難玩呢... (我習慣左夜瞓所以都OK...)

      刪除
  3. "重點是要警惕自己不要過度自我澎脹,有盈利時要更小心"
    師兄還能保持冷靜,給你一個讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年農曆年前其實我都好似而家咁賺得唔錯,諗住賺多幾個月就可以考慮唔做了。結果自己個戶口就跌左半年,所以今次要提自己要小心啲,唔好憑運氣贏返黎的就憑實力輸返落去呢。

      刪除
  4. 勁,玩呢d我一定輸, 試得太多次

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有經過長時間嚴格訓練的,電視機隔離的朋友唔好學~ XD

      呢啲太快太高風險,正常人又唔會落得大注咁炒黎無謂呢。

      刪除
  5. 認同yan兄,我倉位都推高番一些,我都唔想再輸,而家我會自我提醒。當個市推高,下行空間自然就會比上空間大,唔好俾勝利沖昏頭腦

    回覆刪除
    回覆
    1. 摸着石頭過河咁。

      我地呢啲散戶仲會驚的話即係個市未癲到極點,等大家都FOMO 話有買貴無買錯時就係時候再減啲了~

      刪除